BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 23, 2011

As salam...
cerita yang aku nak kongsikan disini adalah mengenai cinta. betul ker cinta itu bermula dari persahabatan???hmmm..aku pun xbrape pasti ngan kenyataan tu. yang penting skrg aku dah mula berkenalan ngan sorang guy nie. he's not good looking at all but he is very humble and i'm very comfortable with him. he is very understanding..but, i'm just friend with him. yeah...just best friend i think.. dengan dia aku boleh berkongsi masalah and whatever i like. aku kenal dia sebenarnya dah lama tapi mula berkawan rapat time raya haritu...mcm kena lak aku ngan lagu YUNA( raya oh yeah) hehe..aku kenal dia sjak aku hantar motor karisma aku ke bengkel tmpt keja dia. actually, dia seorang mechanic motor. sebab2 kami mula berkawan sejak motor aku rosak sblm puasa hari tu. aku minta dia dtg rumah tgk motor tu cz motor tu xbleh nak start langsung. then dia pun minta la no.phone aku tuk hubungi. mula2 tu kalau msg hanya citer pasal motor aku tu jer tp lepas motor dah settle kami still msg lagi..hehe...tp tu la hanya berkisar tntang karier masing2...tapi sepanjang perkenalan aku ngan dia, aku akui dia nie jenis yg caring gak la..kalau aku kuar malam naik motor ker msti dia kta blk awal and klu blh naik teksi ke ape. yela naik motor malam2 kan bhaya tuk penunggang wanita spt aku nie. hehe..

tu jer la yg aku nak citer...tp jgn ader yg salah faham yer disini. aku just kawan jer ngan dia. kami bukan couple. disini gak aku berdoa kepada ALLAH semoga dipermudahkan segala urusan ibu dan abang aku semasa mengerjakan ibadah haji skrg nie...Amin...

0 comments: